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시장 순위: 미국에서 가장 인기있는 패스트푸드 브랜드

 

 

시장순위: 미국에서 가장 인기있는 패스트푸드 브랜드

게시 7 시간 전 

 팔월 31일 (2022 년)

순위: 미국에서 가장 인기있는 패스트푸드 브랜드

맥도날드 형제가 1940 년에 패스트 푸드의 개념을 만든 이래로, 레스토랑의 황금 아치는 빠르고 저렴하며 맛있는 식사로 고객을 계속 손짓했습니다.

맥도날드는 여전히 미국에서 가장 인기있는 패스트 푸드 브랜드로 작년에 시스템 전체 판매액이 460 억 달러에 달합니다.

이 그래픽은 a의 데이터를 사용합니다. 보고서 퀵 서비스 레스토랑 (QSR) 매거진의 미국 최고의 50 패스트 푸드 체인에. 인기있는 브랜드는 2021 년 시스템 전체 판매량에 따라 크기가 조정되며 버거, 치킨, 스낵, 피자, 샌드위치 및 글로벌의 여섯 가지 범주로 나뉩니다.

참고: 이러한 수치 중 다수는 추정치입니다. 비공식 수치는 별표와 함께 그래픽에 표시되어 있습니다.

가장 인기있는 패스트 푸드 회사

맥도날드가 세계에서 가장 좋아하는 패스트 푸드 레스토랑이라는 것은 논란의 여지가 없습니다. 맥도날드의 매출은 두 번째로 레스토랑인 스타벅스의 두 배에 달하며, 커피숍의 240억 달러에 비해 총 460억 달러에 달한다.

다음은 숫자에 대한 자세한 내용입니다.

줄회사시스템 전체 판매 (2021)범주
#1 맥도날드 $ 46.0 억 햄버거
#2 스타벅스 $ 24.3 억 간식
#3 병아리 필 - A $ 16.7 억
#4 타코 벨 $ 12.6 억 글로벌
#5 웬디의 $ 11.1 억 햄버거
#6 던킨 ' $ 10.4 억 간식
#7 버거킹 $ 10.0 억 햄버거
#8 지하철 $ 9.4 억 샌드위치
#9 도미노의 $ 8.6 억 피자
#10 치포틀 $ 7.5 억 글로벌
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상위 20 개 레스토랑의 대부분은 세 번째 장소의 Chick-fil-A와 네 번째 장소의 Taco Bell과 같이 매우 잘 알려져 있습니다. 그러나 이러한 사슬 중 일부는 미국의 어느 지역에 살고 있는지에 따라 인식 할 수 없습니다. 예를 들어, Bojangles는 남동부에서 유비쿼터스이지만, 서해안의 많은 사람들은 그것에 대해 들어 본 적이 없을 수도 있습니다.

하위 순위의 레스토랑으로는 Shake Shack (# 45), White Castle (# 50) 및 캐나다에서 설립 한 Tim Hortons (# 47)가 있습니다.

패스트 푸드 산업 동향

America’s fast food industry is expected to generate $331 billion in sales in 2022, and many restaurants are capitalizing on trends shaped in part by the pandemic.

Fast food companies are already somewhat ideal for pandemic conditions with drive-thrus, fast service, and a model that doesn’t encourage sitting down to eat.

Looking to the future, Starbucks, for example, has claimed 90% of its new stores will feature drive-thrus. Digital sales and transactions that limit contact, making fast food even more quick and convenient, are growing as well. Starbucks’ mobile order service has grown 400% over the last five years. And in 2021, the delivery side of their business grew 30% year-over-year, according to the QSR report.

Additionally, the report featured 50 up-and-coming fast food companies to watch in the industry. Here’s a look:

RankCompanySystemwide Sales (2021)Category
#1 Smoothie King $602 million Snack
#2 Habit Burger $600 million Burger
#3 Auntie Anne's $576 million Snack
#4 Captain D's $567 million Seafood
#5 Steak 'N' Shake $539 million Burger
#6 Portillo's $526 million Snack
#7 Jamba $505 million Snack
#8 Schlotzsky's $332 million Sandwich
#9 Krystal $323 million Burger
#10 Fazoli's $298 million Global
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Some of these are well-established fast food joints that are simply growing their sales, like Cinnabon, while others are newer to the scene.

America’s Favorite Fast Food

Using the ranking’s food categories, we calculated the total sales in each category from the top 50 to figure out which foods are America’s favorites. The winner is evidently burgers, with $92.2 billion in collective sales. Here’s a look at the breakdown:

RankFood CategoryCategory Cumulative Sales
#1 Burger $92.2 billion
#2 Snack $42.5 billion
#3 Chicken $36.7 billion
#4 Global $27.0 billion
#5 Sandwich $25.9 billion
#6 피자 $ 23.5 억

버거 레스토랑의 매출은 스낵이었던 준우승자의 두 배 이상이었습니다. 결국, 고전적인 햄버거와 감자 튀김보다 더 미국적인 것은 없습니다.

 

순위: 미국에서 가장 인기있는 패스트푸드 브랜드 (visualcapitalist.com)

 

Ranked: The Most Popular Fast Food Brands in America

America has hundreds of options for quick and convenient food. But which fast food brands are the most popular, in terms of sales?

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